Екологічна, органічна та натуральна продукція

Органічна продукція на експорт: чи потрібно сертифікуватись за українським законодавством
№ 02 / 2024, лютий
Бджільництво як стратегічний напрям сільського господарства України в умовах воєнного стану
№ 09 / 2023, вересень
Зелений маркетинг: нові тренди та доброчесне маркування
№ 04 / 2023, квітень
Ферментація: досвід крафтового виробництва
№ 03 / 2023, березень
Декларування органічної продукції: застосовується оновлений порядок
№ 03 / 2023, березень
Зелений маркетинг: внесок міжнародних організацій у розвиток напряму
№ 03 / 2023, березень
Зелений маркетинг: як не ввести в оману споживача
№ 02 / 2023, лютий
Чи зобов’язане підприємство на вимогу клієнта надавати протокол досліджень незалежної лабораторії на відсутність ГМО в добавці?
№ 04 / 2022, квітень
ГМО: особливості використання та законодавчі засади регулювання виробництва
№ 10 / 2021, жовтень
Перелік харчових продуктів, для яких обов’язковим є зазначення на маркуванні країни походження (інфографіка)
№ 08 / 2021, серпень
Публічні закупівлі: застосування екохарактеристик у запитаннях і відповідях
№ 01 / 2021, січень
Роз'яснення щодо особливостей впровадження сертифікації СЕМ
№ 08 / 2018, серпень
Екологічне маркування типу II: приклади самодекларацій та вимоги щодо їхнього застосування Частина 2
№ 09 / 2020, вересень
Вихід на ринки екопродукції без порушення конкурентного права: екологічне маркування типу I (сертифікація)
№ 02 / 2019, лютий
6 кроків для забезпечення екологічної відповідальності за вироблену продукцію у контексті її життєвого циклу
№ 03 / 2019, березень