«Battery» від Carlsberg Ukraine: 5 факторів, що визначають унікальність на ринку Енергетичні напої – сегме
Актуальне інтерв’ю

Анна Захаренко,
старша бренд-менеджерка Carlsberg Ukraine

Сергій Кірієнко,
директор з якості Carlsberg Ukraine

Енергетичні напої – сегмент FMCG, що стрімко розвивається та задає нові стандарти. Попит на них стабільно зростає, адже споживачі шукають енергію та драйв у сучасному ритмі життя. Для команди Carlsberg Ukraine це не просто тренд, а можливість поєднати силу бренду з безпечністю та високими стандартами якості.
Складні рецептури, активні інгредієнти та високі очікування споживачів – усе це робить категорію енергетиків цікавою для фахівців. Carlsberg Ukraine працює над тим, щоб кожен продукт відповідав принципам відповідального виробництва, зберігаючи імідж бренду та довіру до нього.
Як утримувати баланс між інноваціями, якістю та відповідальністю? Про це розповідають експерти Carlsberg Ukraine – Анна Захаренко, старша бренд-менеджерка, та Сергій Кірієнко, директор з якості компанії.
Carlsberg Ukraine – частина міжнародної Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних компаній світу зі 175-річною історією з широким портфелем пива, сидру та безалкогольних напоїв. З 1996 року в Україні компанія розвиває ці категорії, спираючись на багаторічну експертизу та потужне портфоліо брендів.
Енергетичний напій Battery з’явився на українських полицях у травні 2023 р. Його дебют відбувся у трьох виразних смаках:
- Core (класичний, із кислинкою, яка приємно освіжає);
- EXOTIC (пристрасний, зі смаком гуави);
- MIX (насичена суміш лайма та солодкого фенхелю).
Менш ніж за рік асортимент напою помітно розширився і наразі пропонує 8 SKU у форматі 0,5 л.
Перед запуском продукту компанія адаптувала фінську рецептуру Battery, пристосувавши її до вподобань українських споживачів і водночас зберігши основні компоненти. Спочатку виробник надавав пріоритет класичному смаку енергетичних напоїв. Проте з часом, провівши детальні дослідження, команда Carlsberg Ukraine обрала інший підхід – створення виразних смакових варіантів, які були б новими для українських споживачів енергетичних напоїв.

– Як поєднати драйв бренду з безпечністю виробництва?
– Для Carlsberg Ukraine енергетичні напої – це сегмент, що стрімко розвивається та задає нові стандарти. Ми розглядаємо це як можливість поєднати силу бренду з високою якістю.
Компанія має напрацьовані роками практики, які забезпечують чудову стабільність і якість навіть технологічно найскладніших продуктів. Ми прагнемо, щоб кожен бренд відповідав принципам відповідального виробництва, зберігаючи імідж й довіру споживача. Категорія енергетиків цікава для наших фахівців через складні рецептури, активні інгредієнти та високі очікування споживачів.
Ми свідомо йдемо на впровадження технологічних інновацій: наприклад, Battery Juiced містить до 10% соку, що є нестандартним підходом для українського ринку. Це великий прорив та суперновинка 2025 року. Для стабілізації напою з такою рецептурою ми готувалися цілий рік, підбирали якісний сік із застосуванням пастеризації.
Наш ключовий слоган – «Плюсуй енергію для своїх улюблених справ». Це акцент на сучасній людині та її справжніх бажаннях. На тому, що вона знаходить час не лише на «треба», а й на «хочу» завдяки Battery. Ми диференціюємося від інших гравців, які асоціюють енергетики з активними екстремальними видами спорту або фокусуються лише на функціональному ефекті.
– Як Carlsberg Ukraine утримує баланс між іміджем, якістю й відповідальністю?
– Це комплексний підхід, що ґрунтується на глибокій спадщині, незмінних інвестиціях у технології та непохитній відданості науковій експертизі.
Фундаментальною основою якості є спадщина, закладена засновником Якобом Крістіаном Якобсеном, який у 1875 р. створив Дослідницьку лабораторію Carlsberg, що стала світовим центром наукових проривів.
Саме тут у 1883 р. вперше в історії пивоваріння вивели чисту культуру пивоварних дріжджів. У 1909 р. розробили шкалу pH. У цій же лабораторії вперше працювали над описом структури білків. А новаторська праця щодо ферментів стала основою робіт компанії Novozymes – світового лідера в галузі біологічних рішень.
Carlsberg Ukraine підтримує критично високі стандарти якості, що підтверджується не лише наявними галузевими сертифікаціями: FSSC 22000 (Система сертифікації управління безпечністю харчових продуктів), ISO 22000:2018; ISO TS 22002-1:2009 (Системи управління якістю та харчовою безпечністю), а й суворою внутрішньою системою перевірок – усі підрозділи Carlsberg щомісяця надсилають зразки продукції для затвердження центральною лабораторією.
Ця база знань дає змогу успішно працювати зокрема і з новими напрямками, як-от енергетиками. Ми інвестуємо у нові технологічні лінії, що допомагає ставати ближчими до споживача у будь-якій бажаній пропозиції. Наше бачення розвитку полягає саме у філософії, яку заклав засновник: «Варити пиво для кращого сьогодні та завтра».
Ми працюємо лише з дозволеними Європейським Союзом компонентами і використовуємо їх тільки в безпечних концентраціях. Кожен запуск перевіряється Міністерством охорони здоров’я, і продукт не надходить у продаж до отримання результату перевірки.
– У чому полягає конкурентність Battery – у рецептурі, контролі якості, філософії бренду чи, можливо, у чомусь менш очевидному?
Продовжуйте читати з повним доступом до е-журналу
«Управління якістю»


