Мега подія весни - Food&NonFoodMaster Big Trade-Marketing Show та HoReCaMaster Hub-2025

27-28 березня 2025 року у ВЦ «АККО Інтернешнл» (м. Київ,пр. Берестейський, 40-Б) відбудеться ХVІ щорічна виставка і конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025. Це ключова подія для представників рітейлу та FMCG-ринку України, яка об'єднає понад 1500 учасників, серед яких власники, генеральні директори, керівники закупівель, маркетингу та продажів провідних компаній.

Партнери виставки

На Виставці вас чекає:

  • 140 виставкових стендів з найкращими товарами та послугами.
  • Галерея новинок провідних постачальників України.
  • B2B-зустрічі у форматі "Рітейлер-Постачальник" – можливість для встановлення нових бізнес-зв’язків.
  • Урочиста церемонія нагородження переможців національних премій Made-in-Ukraine-2025, Retail-in-Ukraine-2025, BIG TRADE-MARKETING AWARD-2025.

Програма виступів Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025

27 березня

  • Марина Забарило, Генеральний директор YouGov Ukraine. Тема: ХТО ВИГРАЄ В ПОГОНІ ЗА ПОКУПЦЕМ  І ЯК ПРИВЕРНУТИ ЙОГО УВАГУ В 2025
  • Надія Бігун, заступниця Міністра Економіки України. Тема: Вплив "Національного кешбеку" на споживацький ринок.
  • Олександр Сивак, власник "СТРАТЕГ Україна". Тема: Ексклюзивні настільні ігри для рітейлу - як створити унікальний продукт, що продає.
  • Едуард Ахрамович, СЕО та засновник групи компаній Art Nation. Тема: Магія гейміфікації у бізнесі.
  • В’ячеслав Сауц, Директор з маркетингу, мережа аптек «Подорожник». Тема: Монетизація бази знань. Кейси, які збільшують продажі
  • Катерина Ковальська, маркетолог компанії «НАША СИЛА». НАША СИЛА - це провідний український бренд, який впевнено конкурує з відомими світовими брендами в категорії батарейки. Тема: Заряджені на успіх: наша сила стратегічного маркетингу та партнерської взаємодії.
  • Анастасія Макова, директорка з маркетингу бізнес-напряму товарів для дому в Україні, Молдові, країнах Кавказу та Азії Корпорація «Біосфера». Тема: Емоційна складова комунікації: як завоювати серце клієнта у 2025 році та ефективно комунікувати зі споживачем в умовах змін.
  • Інна Ліщук, комерційний директор ТМ HARVEST, Марія Горбачевська, менеджер в оптовій торгівлі ТМ HARVEST. Тема: "Як забезпечити стабільні продажі в умовах економічної нестабільності: ефективні антикризові стратегії"
  • Тетяна Коровіна,  директорка з маркетингу «Молокія». Тема: Споживач у серці бізнесу: зв'язок між бізнес-цілями, KPI та потребами споживачів
  • Тетяна Пащенко, Директор з маркетингу ТОВ «Трипільське сонце». Тема: Нові реалії і виклики високо конкурентного ринку. Стратегія та тактика ефективного перезапуску бренду.
  • Вікторія Ільченко, бізнес-аналітикиня Спілки Автоматизаторів Бізнесу. Тема: "Як сучасні програмні рішення відповідають на виклики ринку рітейлу"
  • Артем Степанов , Product Owner SMART Decision Hub | Demand Forecast, Senior NAV/BC Consultant  SMART business, Тема: AI і майбутнє e-commerce: Як персоналізація та оптимізація прогнозування попиту будують кращий Customer Experience. Практичні кейси та поради   
  • Анна Луганська, директорка з маркетингу мережі супермаркетів VARUS. Тема: Play2Earn у ритейлі: кейс VARUS та результати акції 'Тапай сюди'"
  • Ліна Стрєльнікова, керівниця відділу роботи з торгівельними мережами ТОВ "МЕРЧ СЕРВІС" і Анастасія Дроботун, національна менеджерка з мерчандайзингу ТОВ "МЕРЧ СЕРВІС". Тема: Максимальний результат у мерчендайзингу: особливості роботи з мультиформатним ритейлом
  • Максим Бєлов – заступник генерального директора з маркетингу NOVUS. Тема: «Ритейл, що відчуває: як створювати емоційний досвід, який формує лояльність»
  • Тетяна Рубан, директорка Nerd agency (FILM.UA Group). Тема: Випуск товарів з мультфільмами на упаковці. Як працювати з ліцензійними брендами. Розбір кейсів МАВКА.
  • Вікторія  Гаркавенко, керівник проєктів бізнес-напряму EVA BEAUTY. Тема: Побудова мерчиндайзингу EVA BEAUTY через клієнтський досвід.
  • Руслан Белінський, керівник групи по роботі з клієнтським досвідом і торговим маркетингом франчайзингу МХП. Тема: «Керування шляхом споживача в ритейлі як інструмент впливу на його вибір»

Програма виступів

28 березня

  • Катерина Калюжна, Client Partner Kantar Україна. Тема: Тренди комунікації 2025: як ефективно взаємодіяти зі споживачами в епоху інформаційного шуму.  
  • Ірина Коваленко, головний технолог, ТОВ «БЕЙКЕРІ ФУД ІНВЕСТМЕНТ». Тема: Сучасні тренди у виробництві заморожених хлібобулочних виробах. Адаптація до вподобань кінцевого споживача на міжнародних ринках.
  • Юлія Герасько, Media Director Promodo. Тема: Бути видимим в рекламній сліпоті: Які методи працюють для брендів у 2025
  • Ігор Скотаренко,  Head of category - Home and Personal Care мережі мультимаркетів Аврора. Тема: Нестандартний підхід у формуванні асортименту: як мережі можуть краще зрозуміти свого покупця. Створення взаємодії, що будує довіру та лояльність.
  • Віталій Дуров, керівник департаменту продажів, приватне підприємство "МАВІ КОСМЕТІК ІНДУСТРІАЛ". Тема: 5 ключових інгредієнтів ефективного відділу продажів
  • Юрій Олійник, комерційний директор компанії LeviTrade. Тема: Взаємне партнерство у сфері імпорту продуктів харчування: як Levitrade закриває потреби та болі рітейлерів у 2025 році та досвід 2024 року.
  • Дмитро Коблицький, керівника HR Департаменту «People Club» мережі супермаркетів TA-DA! Тема: Створення умов для довготривалої роботи в компанії, як варіант виходу з кадрової кризи.
  • Корольов Андрій, CEO підприємства «АВІК-2000». Тема: ВТМ як інструмент зростання бізнесу.
  • Анастасія  Ярошовець, директор з маркетингу: - ТОВ Ніжинський консервний завод, Фоззі груп напрямок АгроПром. Тема «Як створити унікальну цінність для споживача – бренд зі 100-річним досвідом і наростити долю експорту в 50%».
  • Віталій Олександров, операційний директор ГК "Екосфера". Тема: "ГК Екосфера. Побудова Бренду "Партнер №1".
  • Алла Ковалевська, комерційна директорка, Auchan Україна. Тема: Синергія для зростання: нові моделі співпраці Ашан із малими та середніми виробниками у 2025 році
  • Дискусійна панель: "Актуальні потреби в категоріях товарів та співпраця з постачальниками в 2025 р."

Повна програма та реєстрація

Також пройде профільна конференція HoReCaMaster Hub – спеціальна подія в рамках виставки Food&NonFoodMaster-2025. Це головна бізнес-подія року для ритейлерів, постачальників та представників HoReCa.

Партнери

  • Партнер з масштабування бізнесів MOST Franchising
  • Партнер по витратним матеріалам та устаткуванню для HoRtCa - ТОВ «БРАМА-Р»
  • Постачальник професійного кухонного обладнання для HoReCa і ритейлу - Новий проект
  • Партнер з IT-рішень- SERVIO
  • Інноваційний партнер - EDIN
  • Партнер Конференції – Ярофрут

Чому варто відвідати HoReCaMaster Hub 2025?

  • Понад 120 учасників: власники та керівники ресторанів, кафе, готелів, шеф-кухарі, бренд-шефи, операційні директори мереж HoReCa, постачальники та закупівельники.
  • Більше 1000 учасників виставки, 130 експонентів, 2 зали конференцій та понад 50 спікерів.
  • Обговорення ключових трендів HoReCa, бізнес-стратегій, технологічних інновацій та ефективних інструментів розвитку галузі.

Програма виступів HoReCaMaster Hub 2025:

  • Артем Блаута, Ресторатор, шеф-кухар, телеведучий, письменник.
    Співвласник та Бренд-шеф ресторанів "Ресторація Шпігеля". Входить у ТОП-25 шеф-кухарів України. Дослідник та представник Подільської кухні. Тема: Управління ресторанами з трьох поглядів: бренд-шеф, керуючий, власник
  • Михайло Шевелюк, Керівник Української Школи Гостинності (Ukrainian Horeca School), експерт з сервісу.Спеціалізується на управлінні готелями, ресторанами, туристичними послугами та створенні ефективного сервісу. Тема: Як створити незабутній досвід для клієнтів у сфері HoReCa та залучати клієнтів у 2025 році
  • Євген Клопотенко, Шеф-кухар, креативний підприємець, громадський активіст.
    Співвласник гастрохолдингу “Інакші”, засновник брендів “100 років”, 100shop, MAKITRA, лауреат 50NEXT. Тема: Дієва екосистема у фуд-ритейлі для підтримки економіки країни. Етапи і принципи створення
  • Володимир Пашкевич, Founder та CEO ТОВ «БРАМА-Р». Тема: Безпека та ефективність у HoReCa: роль постачальника у впровадженні стандартів HACCP
  • Лєране Тульчий, Авторка та власниця халяль-кафе "Кримський Дворик", ресторанний продюсер закладів cheburek.ua.Учасниця гастровечорів у Буковелі, Івано-Франківську, Львові. Тема: Як привернути увагу відвідувачів при відкритті нового закладу? Що змінилося в залученні клієнтів 2024-25 рр., як очолити ці зміни?
  • Анна Діль, Рестораторка, власниця 4-х ресторанів, викладач ХГПА та ХУУП, засновниця "Кулінарна майстерня". Фіналістка Ms Top Ukraine 2019.Тема: Емоційний маркетинг: як створити атмосферу, що притягує гостей
  • Євген Комаров. Business developer, юрист ЮК «GLOBAL LAW». Засновник, спікер та модератор освітнього проєкту для готельєрів та рестораторів «Підтримка HoReCa». Тема: Адаптація простору та персоналу 2025: як зробити ваш заклад більш зручним та доступним для клієнтів з інвалідністю, ветеранів
  • Анна Каткова, Співвласниця та керуюча партнерка True Burger Bar і Hendrick's Bar (Київ). Рестораторка та керуюча, авторка семінарів, понад 19 років досвіду управління компаніями різного рівня. Тема: Побудова дієвої системи мотивації персоналу, яка допомагає заробляти власнику
  • Андрій Іонін Шеф-кухар готельно-ресторанного комплексу “Dynasty”, член Асоціації шеф-кухарів України. Тема: Локальні продукти: як перетворити роботу з крафтовими виробниками в конкурентну перевагу ресторану? Які категорії виробників та підходи до співпраці будуть затребувані в 2025 році?
  • Анна Самарська, Директор з маркетингу в Pizza Day, агент з CJM, член Української Асоціації Маркетингу. Провідний фахівець зі стратегічного маркетингу та комунікацій з 20 річним досвідом. Тема: Актуальний вектор комунікації з клієнтами
  • Людмила Головина, Консультант із впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Тема: Харчова безпека та зміни в законодавстві: актуальні виклики для HoReCa
  • Катерина Бенівська, Співзасновниця MOST Franchising. Тема: Уточнюється
  • Аліна Пухальська, Сомельє, має досвід роботи з найбільшою винною картою України — понад 2 тисячі позицій. Тема: ТОП-3 правила для створення дієвої винної карти, яка допоможе збільшити середній чек у ресторані через професійне навчання персоналу, правильний підбір вина та концептуальний підхід
  • Андрій Іонін, Шеф-кухар готельно-ресторанного комплексу “Dynasty”, член Асоціації шеф-кухарів України. Тема: Локальні продукти. Як перетворити роботу з крафтовими виробниками в конкурентну перевагу ресторану?

Повна програма та реєстрація