Мега подія весни - Food&NonFoodMaster Big Trade-Marketing Show та HoReCaMaster Hub-2025

27-28 березня 2025 року у ВЦ «АККО Інтернешнл» (м. Київ,пр. Берестейський, 40-Б) відбудеться ХVІ щорічна виставка і конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025. Це ключова подія для представників рітейлу та FMCG-ринку України, яка об'єднає понад 1500 учасників, серед яких власники, генеральні директори, керівники закупівель, маркетингу та продажів провідних компаній.
Партнери виставки
- Генеральний Партнер – STRATEG
- Батарейки НАША СИЛА - Наш Сильний Партнер
- Офіційний Партнер – Левітрейд
- ЕКОпартнер - ГК Екосфера
- Головний партнер з міжнародної доставки вантажів - FTP - Freight Transport Partner
- ІТ Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
- Партнер з маркетингу повного циклу Promodo
- Партнер з лояльності - Art Nation Loyalty
- Партнер конференції – АВІК-2000
- Партнер з мерчандайзингу - МЕРЧ СЕРВІС
- Партнер конференції – ТМ HARVES
- ПАРТНЕР з AI-driven IT-екосистеми - SMART business
- Технологічний Партнер - Listex
- Партнер кава-брейку – Discaf
- Партнер з автоматизації обліку в рітейл бізнесі — CHM Software
- Чайний Партнер - Sherlock
- Партнер з дистрибуції побутової хімії та товарів для дому - GLOBAL TRADE UA
- Трансформаційний Партнер – EALC
- За підтримки - INTEX Україна
- ПАРТНЕР з ліцензування брендів - Nerd agency (FILM.UA Group)
- Партнер з краси та здоров’я - Mavi cosmetic
- Партнер смачної випічки - BFI
- Партнер - е-журнал «Управління якістю»
На Виставці вас чекає:
- 140 виставкових стендів з найкращими товарами та послугами.
- Галерея новинок провідних постачальників України.
- B2B-зустрічі у форматі "Рітейлер-Постачальник" – можливість для встановлення нових бізнес-зв’язків.
- Урочиста церемонія нагородження переможців національних премій Made-in-Ukraine-2025, Retail-in-Ukraine-2025, BIG TRADE-MARKETING AWARD-2025.
Програма виступів Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025
27 березня
- Марина Забарило, Генеральний директор YouGov Ukraine. Тема: ХТО ВИГРАЄ В ПОГОНІ ЗА ПОКУПЦЕМ І ЯК ПРИВЕРНУТИ ЙОГО УВАГУ В 2025
- Надія Бігун, заступниця Міністра Економіки України. Тема: Вплив "Національного кешбеку" на споживацький ринок.
- Олександр Сивак, власник "СТРАТЕГ Україна". Тема: Ексклюзивні настільні ігри для рітейлу - як створити унікальний продукт, що продає.
- Едуард Ахрамович, СЕО та засновник групи компаній Art Nation. Тема: Магія гейміфікації у бізнесі.
- В’ячеслав Сауц, Директор з маркетингу, мережа аптек «Подорожник». Тема: Монетизація бази знань. Кейси, які збільшують продажі
- Катерина Ковальська, маркетолог компанії «НАША СИЛА». НАША СИЛА - це провідний український бренд, який впевнено конкурує з відомими світовими брендами в категорії батарейки. Тема: Заряджені на успіх: наша сила стратегічного маркетингу та партнерської взаємодії.
- Анастасія Макова, директорка з маркетингу бізнес-напряму товарів для дому в Україні, Молдові, країнах Кавказу та Азії Корпорація «Біосфера». Тема: Емоційна складова комунікації: як завоювати серце клієнта у 2025 році та ефективно комунікувати зі споживачем в умовах змін.
- Інна Ліщук, комерційний директор ТМ HARVEST, Марія Горбачевська, менеджер в оптовій торгівлі ТМ HARVEST. Тема: "Як забезпечити стабільні продажі в умовах економічної нестабільності: ефективні антикризові стратегії"
- Тетяна Коровіна, директорка з маркетингу «Молокія». Тема: Споживач у серці бізнесу: зв'язок між бізнес-цілями, KPI та потребами споживачів
- Тетяна Пащенко, Директор з маркетингу ТОВ «Трипільське сонце». Тема: Нові реалії і виклики високо конкурентного ринку. Стратегія та тактика ефективного перезапуску бренду.
- Вікторія Ільченко, бізнес-аналітикиня Спілки Автоматизаторів Бізнесу. Тема: "Як сучасні програмні рішення відповідають на виклики ринку рітейлу"
- Артем Степанов , Product Owner SMART Decision Hub | Demand Forecast, Senior NAV/BC Consultant SMART business, Тема: AI і майбутнє e-commerce: Як персоналізація та оптимізація прогнозування попиту будують кращий Customer Experience. Практичні кейси та поради
- Анна Луганська, директорка з маркетингу мережі супермаркетів VARUS. Тема: Play2Earn у ритейлі: кейс VARUS та результати акції 'Тапай сюди'"
- Ліна Стрєльнікова, керівниця відділу роботи з торгівельними мережами ТОВ "МЕРЧ СЕРВІС" і Анастасія Дроботун, національна менеджерка з мерчандайзингу ТОВ "МЕРЧ СЕРВІС". Тема: Максимальний результат у мерчендайзингу: особливості роботи з мультиформатним ритейлом
- Максим Бєлов – заступник генерального директора з маркетингу NOVUS. Тема: «Ритейл, що відчуває: як створювати емоційний досвід, який формує лояльність»
- Тетяна Рубан, директорка Nerd agency (FILM.UA Group). Тема: Випуск товарів з мультфільмами на упаковці. Як працювати з ліцензійними брендами. Розбір кейсів МАВКА.
- Вікторія Гаркавенко, керівник проєктів бізнес-напряму EVA BEAUTY. Тема: Побудова мерчиндайзингу EVA BEAUTY через клієнтський досвід.
- Руслан Белінський, керівник групи по роботі з клієнтським досвідом і торговим маркетингом франчайзингу МХП. Тема: «Керування шляхом споживача в ритейлі як інструмент впливу на його вибір»
Програма виступів
28 березня
- Катерина Калюжна, Client Partner Kantar Україна. Тема: Тренди комунікації 2025: як ефективно взаємодіяти зі споживачами в епоху інформаційного шуму.
- Ірина Коваленко, головний технолог, ТОВ «БЕЙКЕРІ ФУД ІНВЕСТМЕНТ». Тема: Сучасні тренди у виробництві заморожених хлібобулочних виробах. Адаптація до вподобань кінцевого споживача на міжнародних ринках.
- Юлія Герасько, Media Director Promodo. Тема: Бути видимим в рекламній сліпоті: Які методи працюють для брендів у 2025
- Ігор Скотаренко, Head of category - Home and Personal Care мережі мультимаркетів Аврора. Тема: Нестандартний підхід у формуванні асортименту: як мережі можуть краще зрозуміти свого покупця. Створення взаємодії, що будує довіру та лояльність.
- Віталій Дуров, керівник департаменту продажів, приватне підприємство "МАВІ КОСМЕТІК ІНДУСТРІАЛ". Тема: 5 ключових інгредієнтів ефективного відділу продажів
- Юрій Олійник, комерційний директор компанії LeviTrade. Тема: Взаємне партнерство у сфері імпорту продуктів харчування: як Levitrade закриває потреби та болі рітейлерів у 2025 році та досвід 2024 року.
- Дмитро Коблицький, керівника HR Департаменту «People Club» мережі супермаркетів TA-DA! Тема: Створення умов для довготривалої роботи в компанії, як варіант виходу з кадрової кризи.
- Корольов Андрій, CEO підприємства «АВІК-2000». Тема: ВТМ як інструмент зростання бізнесу.
- Анастасія Ярошовець, директор з маркетингу: - ТОВ Ніжинський консервний завод, Фоззі груп напрямок АгроПром. Тема «Як створити унікальну цінність для споживача – бренд зі 100-річним досвідом і наростити долю експорту в 50%».
- Віталій Олександров, операційний директор ГК "Екосфера". Тема: "ГК Екосфера. Побудова Бренду "Партнер №1".
- Алла Ковалевська, комерційна директорка, Auchan Україна. Тема: Синергія для зростання: нові моделі співпраці Ашан із малими та середніми виробниками у 2025 році
- Дискусійна панель: "Актуальні потреби в категоріях товарів та співпраця з постачальниками в 2025 р."
Повна програма та реєстрація
Також пройде профільна конференція HoReCaMaster Hub – спеціальна подія в рамках виставки Food&NonFoodMaster-2025. Це головна бізнес-подія року для ритейлерів, постачальників та представників HoReCa.
Партнери
- Партнер з масштабування бізнесів MOST Franchising
- Партнер по витратним матеріалам та устаткуванню для HoRtCa - ТОВ «БРАМА-Р»
- Постачальник професійного кухонного обладнання для HoReCa і ритейлу - Новий проект
- Партнер з IT-рішень- SERVIO
- Інноваційний партнер - EDIN
- Партнер Конференції – Ярофрут
Чому варто відвідати HoReCaMaster Hub 2025?
- Понад 120 учасників: власники та керівники ресторанів, кафе, готелів, шеф-кухарі, бренд-шефи, операційні директори мереж HoReCa, постачальники та закупівельники.
- Більше 1000 учасників виставки, 130 експонентів, 2 зали конференцій та понад 50 спікерів.
- Обговорення ключових трендів HoReCa, бізнес-стратегій, технологічних інновацій та ефективних інструментів розвитку галузі.
Програма виступів HoReCaMaster Hub 2025:
- Артем
Блаута, Ресторатор, шеф-кухар, телеведучий, письменник.
Співвласник та Бренд-шеф ресторанів "Ресторація Шпігеля". Входить у ТОП-25 шеф-кухарів України. Дослідник та представник Подільської кухні. Тема: Управління ресторанами з трьох поглядів: бренд-шеф, керуючий, власник - Михайло Шевелюк, Керівник Української Школи Гостинності (Ukrainian Horeca School), експерт з сервісу.Спеціалізується на управлінні готелями, ресторанами, туристичними послугами та створенні ефективного сервісу. Тема: Як створити незабутній досвід для клієнтів у сфері HoReCa та залучати клієнтів у 2025 році
- Євген Клопотенко, Шеф-кухар, креативний підприємець,
громадський активіст.
Співвласник гастрохолдингу “Інакші”, засновник брендів “100 років”, 100shop, MAKITRA, лауреат 50NEXT. Тема: Дієва екосистема у фуд-ритейлі для підтримки економіки країни. Етапи і принципи створення - Володимир Пашкевич, Founder та CEO ТОВ «БРАМА-Р». Тема: Безпека та ефективність у HoReCa: роль постачальника у впровадженні стандартів HACCP
- Лєране Тульчий, Авторка та власниця халяль-кафе "Кримський Дворик", ресторанний продюсер закладів cheburek.ua.Учасниця гастровечорів у Буковелі, Івано-Франківську, Львові. Тема: Як привернути увагу відвідувачів при відкритті нового закладу? Що змінилося в залученні клієнтів 2024-25 рр., як очолити ці зміни?
- Анна Діль, Рестораторка, власниця 4-х ресторанів, викладач ХГПА та ХУУП, засновниця "Кулінарна майстерня". Фіналістка Ms Top Ukraine 2019.Тема: Емоційний маркетинг: як створити атмосферу, що притягує гостей
- Євген Комаров. Business developer, юрист ЮК «GLOBAL LAW». Засновник, спікер та модератор освітнього проєкту для готельєрів та рестораторів «Підтримка HoReCa». Тема: Адаптація простору та персоналу 2025: як зробити ваш заклад більш зручним та доступним для клієнтів з інвалідністю, ветеранів
- Анна Каткова, Співвласниця та керуюча партнерка True Burger Bar і Hendrick's Bar (Київ). Рестораторка та керуюча, авторка семінарів, понад 19 років досвіду управління компаніями різного рівня. Тема: Побудова дієвої системи мотивації персоналу, яка допомагає заробляти власнику
- Андрій Іонін Шеф-кухар готельно-ресторанного комплексу “Dynasty”, член Асоціації шеф-кухарів України. Тема: Локальні продукти: як перетворити роботу з крафтовими виробниками в конкурентну перевагу ресторану? Які категорії виробників та підходи до співпраці будуть затребувані в 2025 році?
- Анна Самарська, Директор з маркетингу в Pizza Day, агент з CJM, член Української Асоціації Маркетингу. Провідний фахівець зі стратегічного маркетингу та комунікацій з 20 річним досвідом. Тема: Актуальний вектор комунікації з клієнтами
- Людмила Головина, Консультант із впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Тема: Харчова безпека та зміни в законодавстві: актуальні виклики для HoReCa
- Катерина Бенівська, Співзасновниця MOST Franchising. Тема: Уточнюється
- Аліна Пухальська, Сомельє, має досвід роботи з найбільшою винною картою України — понад 2 тисячі позицій. Тема: ТОП-3 правила для створення дієвої винної карти, яка допоможе збільшити середній чек у ресторані через професійне навчання персоналу, правильний підбір вина та концептуальний підхід
- Андрій Іонін, Шеф-кухар готельно-ресторанного комплексу “Dynasty”, член Асоціації шеф-кухарів України. Тема: Локальні продукти. Як перетворити роботу з крафтовими виробниками в конкурентну перевагу ресторану?