Солодкі тренди: кондитерський бізнес–2023

Нещодавно в Києві відбулася конференція «Кондитерський бізнес 2023» – щорічний захід, який за багато років став традиційним місцем зустрічі виробників кондитерської продукції, спеціалістів ритейлу, постачальників технологій та пакування.

Спікери заходу розкрили, зокрема такі теми:

  • тренди ринку кондитерських виробів: цукерки, борошняна кондитерка, шоколад;
  • цукрові новини та прогнози;
  • світові тренди в кондитерських виробах та можливості постачальників інгредієнтів;
  • покращення смаку й ароматики какао в глазурі;
  • горіхи для кондитерської галузі;
  • тренди у дизайні пакування або ж як «не пересолити»;
  • досвід підготовки компаній до виходу на зовнішні ринки;
  • здорове харчування та якість життя.

Команда «Управління якістю» не оминула увагою важливу галузеву подію, тож трішки деталей спеціально для вас.

Світові тренди ринку кондитерських виробів–2023

За даними Fona International, приблизно 80% споживачів вважають, що здорове харчування є питанням самоконтролю, а не обмеженнями. Тож сміливо можна говорити про тренд «здорове задоволення»:

  • використання цільного зерна злакових (для борошняних виробів)
  • підвищення поживної цінності, зниження рівня глютену
  • тяжіння споживача до сенсорного задоволення – використання горіхів чи горіхової пасти та інших добавок (карамель, начинка з жуйкової гумки)
  • потреба у зручному, смачному та поживному перекусі, у продуктах, що зміцнюють імунітет. Як наслідок – популяризація снеків, введення до складу поживних речовин, вітамінів та мінералів
  • виготовлення кондитерських виробів на безмолочній основі або на рослинному молоці; веганські кондитерські вироби (високий вміст білка, низький рівень цукру)
  • рецептури з низьким рівнем цукру, використання натуральних підсолоджувачів:
  • фруктові екстракти (полуниця, вишня, кавун, лимон, тощо)
  • какао-крупка
  • червоний какао-порошок на рослинній основі без глютену.

Аналітика від «Про-Консалтинг»

За даними Innova Market Insights, у 2022 році запуск рослинного, веганського та вегетаріанського шоколаду в усьому світі відповідав 20,7% усіх нових шоколадних продуктів.

У фокусі екологічність

За даними опитування компанії DeZaan ,75% споживачів вказують, що вони заплатили б більше за екологічно чистий продукт. Тож звертають особливу уваги на:

  • стандарти екології щодо інгредієнтів (обізнаність та інформування про склад продукту, наявність домішок, відсутність ароматизаторів тощо)
  • вимоги екологічності до упаковки (зменшення долі пластику, нанесення маркування про можливість переробки упаковки)
  • екологічність виробництва (застосування принципів сталого виробництва, зменшення вуглецевого сліду, загальне ставлення до зовнішнього середовища)
  • переробка упаковки (впровадження зворотної тари для кондитерських виробів)

Основні тренди в упаковці кондитерки

Поєднання функціональності та індивідуальності: зручне транспортування, привабливий зовнішній вигляд

Прозорість упаковки: можливість бачити те, що всередині

Мінімізація розмірів: тяжіння до компактності, негроміздкого пакування

Можливість забезпечити зберігання та якість після відкриття упаковки

Тренди вітчизняного споживання солодощів

  • 87 % українців купують продукцію українських брендів
  • 56 % споживачів українських товарів робить це задля підтримки вітчизняних виробників
  • зростання частки онлайн-замовлень продуктів харчування (середній чек на шоколад та цукерки 510 та 460 грн відповідно)
  • зростання популярності крафтових виробів

За інформацією з опитування Gradus GradusResearch, грудень 2022 р. та дослідження DELO .UA

Повний відеозапис конференції «Кондитерський бізнес 2023» переглядайте тут.

Традиційно в межах конференції проходила внутрішня виставка, де свої рішення та сервіси представили компанії: «Ітак», InDel, «Базис», ААК, Dohler, Filbert, «Тернопільський молокозавод» (ТМ «МОЛОКІЯ»), «Цукрова біржа», «Беверлі Вудс», J4, «Імперія Грандіс», «Білігрейн Фуд», «Корінф інжиніринг», «Август», Best Way Foods, «Енергум», «Мегатур» і «Тех Медіа Груп».

Загалом цьогоріч галузеву зустріч «Кондитерський бізнес» відвідали понад 240 спеціалістів у сфері виробництва кондитерської продукції.

Дякуємо за організацію та запрошення компанії Marko Pack.

Працюймо, переможемо!

Марина Бурдейна, шеф-редактор «Управління якістю»