Свіжий номер журналу «Управління якістю» / №9/2021, вересень

Репутація – усталені плітки

Леонард Луїс Левінсон

Ділова репутація – стратегічний інструмент розвитку будь-якої організації. Уявлення зовнішнього середовища про підприємство, засновані на оцінці наслідків минулих подій, можуть дати змогу отримати довгострокові конкурентні переваги, а можуть призвести до фінансових та іміджевих втрат. Новий стандарт від ISO покликаний вберегти компанію від краху та сприяти заощадженню. Тож пропонуємо до вашої уваги експертний розгляд ISO 37301:2021 «Системи управління відповідністю. Вимоги з настановою щодо застосування», відомі також як системи комплаєнс-менеджменту.

Нагадуємо вам, дорогі фахівці, що усі зразки документів, розміщені у друкованій версії видання, ви можете завантажити у зручному для редагування форматі. Певна документація за обсягом не може бути вміщена у журналі, проте жодних обмежень не містить наша електронна платформа: ya.techmedia.com.ua

Тож й надалі очікуємо запити на розроблення чи супроводження матеріалів зразками необхідної саме для вас документації на електронну пошту редакції: yakist@techmedia.com.ua

Будьмо й надалі разом!