Запрошуємо на головну подію року для рітейлерів та постачальників – Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025!

27-28 березня 2025 року у ВЦ «АККО Інтернешнл» (м. Київ, вул. Берестейський, 40-Б) відбудеться ХVІ щорічна виставка і конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025. Це ключова подія для представників рітейлу та FMCG-ринку України, яка об'єднає понад 1500 учасників, серед яких власники, генеральні директори, керівники закупівель, маркетингу та продажів провідних компаній. Конференція спрямована на розвиток партнерства між рітейлерами та постачальниками, відновлення бізнесу після війни, а також пошук нових рішень для сталого розвитку компаній.

Фокус конференції – інновації, стратегія та адаптація до змін на ринку.

Партнери виставки

Конференція збере понад 750+ власників та топ-менеджерів роздрібних мереж (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ). Провідних виробників та імпортерів FMCG товарів. Подія спрямована на перебудову співпраці ритейлерів і постачальників в нових умовах ринку, відновлення бізнесу компаній, сталий розвиток після війни та знаходження нових партнерів в Україні та за кордоном.

На Виставці  Вас чекають:

  • 130 виставкових стендів, що представляють найкращі товари та послуги.
  • Галерея новинок провідних постачальників України
  • Головна подія рітейлу та виробництва Food&NonFood Master-2025
  • Big Trade-Marketing Show-2025: Innovate. Elevate. Dominate. Мега-подія для трейд-маркетологів України.
  • Виступи 30 топ-спікерів із провідних компаній України та світу.
  • Столи переговорів у форматі "Рітейлер-Постачальник" – унікальна можливість для встановлення нових бізнес-зв’язків.
  • Урочиста Церемонія нагородження переможців національних премій Made-in-Ukraine-2025, Retail-in-Ukraine-2025, BIG TRADE-MARKETING AWARD- 2025.
  • Більше 1500 учасників - Ваших існуючих і потенційних партнерів ( 700+ учасників конференції і 800+ відвідувачів вставки).

Програма поки формується.

  • Катерина Калюжна, Client Partner Kantar Україна.
    Тема: Емоційна комунікація у рітейлі: як мережі можуть краще зрозуміти свого покупця. Створення взаємодії, що будує довіру та лояльність.
  • Надія Бігун, заступниця Міністра Економіки України.
    Тема: Вплив "Національного кешбеку" на споживацький ринок.
  • Корольов Андрій, CEO підприємства «АВІК-2000».
    Тема: ВТМ як інструмент зростання бізнесу.
  • Анастасія  Ярошовець, директор з маркетингу: - ТОВ Ніжинський консервний завод, Фоззі груп напрямок АгроПром.
    Тема «Як створити унікальну цінність для споживача – бренд зі 100-річним досвідом і наростити долю експорту в 50%».
  • Анастасія Макова, директорка з маркетингу бізнес-напряму товарів для дому в Україні, Молдові, країнах Кавказу та Азії Корпорація «Біосфера».
    Тема: Емоційна складова комунікації: як завоювати серце клієнта у 2025 році та ефективно комунікувати зі споживачем в умовах змін.
  • Тетяна Коровіна,  директорка з маркетингу «Молокія».
    Тема: Споживач у серці бізнесу: зв'язок між бізнес-цілями, KPI та потребами споживачів
  • Юрій Олійник, комерційний директор компанії LeviTrade.
    Тема: Побудова довготривалого партнерства: як рітейлери та постачальники можуть разом досягти успіху. Досвід 2024 року та прогноз розвитку на 2025.
  • Дмитро Коблицький, керівник HR департаменту мережа супермаркетів TA-DA.
    Тема: Створення умов для довготривалої роботи в компанії, як варіант виходу з кадрової кризи.
  • Наталія Кірич, заступник виконавчого директора національної мережі магазинів плитки та сантехніки «АГРОМАТ».
    Тема: Побудова довготривалого партнерства: як рітейлери та постачальники можуть разом досягти успіху. Досвід 2024 року та прогноз розвитку на 2025.
  • Едуард Ахрамович, СЕО та засновник групи компаній Art Nation.
    Тема: Магія гейміфікації у бізнесі.
  • Артем Степанов , Product Owner SMART Decision Hub | Demand Forecast, Senior NAV/BC Consultant  SMART business,
    Тема: AI і майбутнє e-commerce: Як персоналізація та оптимізація прогнозування попиту будують кращий Customer Experience. Практичні кейси та поради   
  • Ліна Стрєльнікова, керівниця відділу роботи з торгівельними мережами ТОВ "МЕРЧ СЕРВІС" і Анастасія Дроботун, національна менеджерка з мерчандайзингу ТОВ "МЕРЧ СЕРВІС".
    Тема: Максимальний результат у мерчендайзингу: особливості роботи з мультиформатним ритейлом
  • Віталій Дуров, керівник департаменту продажів, приватне підприємство "МАВІ КОСМЕТІК ІНДУСТРІАЛ".
    Тема: 5 ключових інгредієнтів ефективного відділу продажів
  • Віталій Олександров, операційний директор ГК "Екосфера".
    Тема: "ГК Екосфера. Побудова Бренду "Партнер №1".
  • Ірина Коваленко, головний технолог, ТОВ «БЕЙКЕРІ ФУД ІНВЕСТМЕНТ».
    Тема: Нові вектори розвитку виробництва BFI
  • В’ячеслав Сауц, Директор з маркетингу, мережа аптек «Подорожник».
    Тема: Монетизація бази знань. Кейси, які збільшують продажі

або за телефоном +380675023013