Зміст номера
№ 09 / 2020, вересень
У нормативно-правовому полі
Нове у законодавстві та техрегулюванні
Безпечність харчових продуктів та кормів
Тетяна Литвиненко
Контроль ризиків: зразок заповнення реєстру, матриця наслідків і ймовірностей
Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці
Владислав Веремеєнко
Діємо за новими правилами: що привнесла пандемія COVID-19 до процесів та процедур із харчової безпечності
НАССР своїми руками
Тетяна Литвиненко
Складаємо блок-схему процесу: приклад та поради
Підвищення конкурентоспроможності
Марина Кірносова
Етикетики для продуктів харчування: дієві поради з розробки та цікаві факти
Слово редактора
Шеф-редактор журналу «Управління якістю»
Марина Бурдейна
Шановні читачі

Ви зможете швидко врегулювати претензії споживачів аж до їхнього повного задоволення, якщо розглядатимете їх як можливість підвищення якості та вдосконалення технологій своєї роботи. Як саме це зробити за допомогою інструментів стандарту ISO 10002:2018 — ексклюзивно для вас розповідає наш топовий експерт Галина Роголь. Слід зазначити, що ISO 10002 передбачає як окрему сертифікацію, так і розгляд вимог у межах процесу «Забезпеченість задоволеності споживачів» стандарту ISO 9001:2015.

Читати повністю