Хто і як перевіряє маркування промислових товарів? До Вашої уваги — кілька
практичних кейсів із цього питання та огляд проблемних випадків.
Пропонуємо проаналізувати менеджмент Вашого підприємства за такими складниками
успішного управління, як «генеральний менеджер та його команда», «стратегія», «регламентуюча
документація», «бренд роботодавця» та ін.
Також даємо відповіді на низку виробничих запитань, що надійшли на адресу
редакції yakist@techmedia.com.ua, зокрема:
- Чи потрібно проводити
дослідження та розшифровувати на споживчому пакуванні вміст загального жиру на
мононасичені та полінасичені жири?
- У яких законодавчих
актах наведено порядок затвердження строків придатності виробів, установлених
виробниками?
- Чи можуть оператори
ринку харчових продуктів використовувати незареєстровані харчові
добавки/ароматизатори?
Оскільки ми отримуємо значну кількість питань щодо діяльності вимірювальних підрозділів підприємств та роз’яснень останніх законодавчих змін у сфері метрології, нагадуємо, що детальне експертне висвітлення цих тем відбувається на сторінках ще одного спеціалізованого журналу «Метрологія для підприємства». Запрошуємо фахівців долучитися до читацького кола і цього видання. Рахунок — у вкладенні.
Шановні експерти! Запрошуємо
вас до участі у Всеукраїнському форумі «Стабільність
і конкурентний розвиток підприємства: запровадження ризик-менеджменту,
інтегрованих систем та ощадливого виробництва», де обговорюватимемо питання
ідентифікації та обробки ризиків, внутрішнього аудиту ІСМ і практичний досвід
застосування lean-інструментарію на
виробництві. Рахунок на події — у вкладенні, а для передплатників журналу —
традиційна приємна знижка.
Будьмо разом!