Справжня стратегія – це збирання плодів ситуацій, з якими стикаємося, простуючи шляхом
Правильний вибір
тактики та стратегії залежно від ситуації, що розгортається на ринку чи у вашій
ринковій ніші, є одним із ключових завдань сучасного менеджера.
Стратегія – це план управління організацією, спрямований
на зміцнення її позицій, що визначає, які товари, ринки, методи
конкуренції та управління врешті обере організація. Тому дуже важливо, розробляючи стратегію організації,
здійснити комплексний аналіз
зовнішнього конкурентного середовища та внутрішньої діяльності підприємства для розуміння наявних проблем і
визначення
конкурентоспроможності.
Для дієвої підтримки у вирішенні виробничих
завдань дискусійна платформа «Управління якістю» підготувала для вас чимало
цікавих матеріалів. Зокрема, у квітневому номері ви з’ясуєте, як розробити та
реалізувати стратегію організації, керуючись ISO 37000:2021, та як здійснити
моніторинг довкілля на харчових підприємствах за FSSC 22000, дізнаєтесь про нові
тренди у сфері зеленого маркетингу та перспективи
для вітчизняних експортерів на польському ринку, опануєте нормативні
вимоги щодо сухого очищення приміщень та обладнання на харчовому виробництві та
використання води для виробничих потреб, вдосконалите асортимент продукції шляхом
розроблення нових рецептур, а також врахуєте ефективний досвід підприємства, що
здійснює підтримку захисників вітчизни.
Пам’ятайте, що можна
бозна-скільки розповідати про мету, завдання та місії компанії, але без кадрів,
які допоможуть їх реалізовувати та підтримувати на належному рівні, усе це так
і залишиться красивими тезами зі звітів та корпоративних презентацій. Тож не
забуваймо дбати про людей у своїх управлінських рішеннях, наближаймо перемогу і будьмо й надалі разом!