Зміст номера
№ 11 / 2025, листопад
Система менеджменту якості
Людмила Аксьонова
Знищення документації підприємства: чи висуває вимоги ДСТУ ISO 9001
Міжнародна стандартизація
Марина Кірносова
Коли постачання стає етичним: CSR як стратегія довіри
Слово редактора
шеф-редакторка е-журналу «Управління якістю»
Марина Бурдейна
Шановні колеги!

Листопад – місяць, коли річний цикл наближається до завершення, але водночас закладаються зерна майбутніх починань. Це гарний час для того, щоб озирнутися на зроблене, оцінити власні досягнення та спланувати подальший розвиток.

Саме про це дата, яку ми знову відзначаємо 13 листопада – Всесвітній день якості.

Цьогорічна тема – «Quality: think differently» («Якість: мислити інакше») – закликає переосмислити традиційні підходи, переглянути процеси, культури, технології, аби не просто підтримувати стандарти, а створювати цінність через якість.

Читати повністю