Міжнародна стандартизація і сертифікація, функціонування систем менеджменту
Коли постачання стає етичним: CSR як стратегія довіри
№ 11 / 2025, листопад
Шпаргалка: Лідер vs Керівник – різниця, що визначає успіх СМЯ
№ 11 / 2025, листопад
Алергени у запитаннях і відповідях: без алергенів чи без доказів?
№ 11 / 2025, листопад
Знищення документації підприємства: чи висуває вимоги ДСТУ ISO 9001
№ 11 / 2025, листопад
Внесення змін у програми-передумови за ДСТУ 1.5: формулювання, фіксація, затвердження
№ 10 / 2025, жовтень
Формування гнучкої та стійкої системи менеджменту якості: аналіз розділів ISO 9001
№ 10 / 2025, жовтень
Воєнні ризики та якість: реальність страхування виробництва у час війни
№ 10 / 2025, жовтень
Шпаргалка: Як протистояти необґрунтованим вимогам аудитора
№ 09 / 2025, вересень
Внутрішні аудитори: хто, скільки і з якими знаннями?
№ 09 / 2025, вересень
Актуалізація документованої інформації: необхідна періодичність за ДСТУ ISO 9001
№ 09 / 2025, вересень
Внутрішній аудит: мистецтво конструктивної комунікації з керівництвом
№ 09 / 2025, вересень
Антикорупційний стандарт ISO 37001: що змінилося у версії 2025
№ 09 / 2025, вересень
Шпаргалка: Коригування ≠ Коригувальна дія
№ 08 / 2025, серпень
TACCP і PAS 96: керівництво для тих, хто хоче випередити харчового зловмисника. Частина 3
№ 08 / 2025, серпень
Критична контрольна точка та (операційна) програма-передумова: що це й для чого
№ 08 / 2025, серпень


