Зміст номера
№ 06 / 2021, червень
Система менеджменту якості
Ольга Романенко
Маркетингові комунікації: інструменти для ефективного бізнесу
Підвищення конкурентоспроможності
Ольга Близна
Private Label: контроль якості товарів власної торгової марки
Експертний коментар
Як трактувати «вжити до»?
Слово редактора
шеф-редактор журналу «Управління якістю»
Марина Бурдейна
Шановні читачі!

Складно не погодитися, що сьогодення дедалі більше стирає межі між виробництвом, збутом і маркетингом, розглядаючи останній як спосіб життя та мислення не лише маркетологів, а усіх співробітників – від власника до охоронця. Ефективні для кожного конкретного бізнесу форми маркетингових комунікацій можна підібрати лише шляхом проб і помилок. І щоб цей шлях видався простішим, пропонуємо на сторінках поточного випуску обговорити, чого робити точно не слід та які тенденції змін маркетингових трендів.

Читати повністю