Незалежно від того, в якому сегменті ви змагаєтесь,
інновації повинні бути орієнтованими на споживача.
У складних умовах воєнного протистояння дуже важливо
берегти тих, хто поруч, і поважати їхні права – це запорука єдності й
незламності нашого народу.
Проблема захисту прав громадянина, в тому
числі у сфері споживання, гостро
актуальна і потребує застосування
європейських стандартів якості.
Споживач є головною фігурою в ринкових
відносинах, на яку орієнтоване виробництво. Права споживачів – це
невіддільна
частина прав людини. А задоволення
потреб споживачів має
бути пріоритетом як для держави, так і для підприємств, що надають
продукцію чи послуги. Відповідно, головними завданнями для підприємців, попри
війну, були й лишаються забезпечення високої якості продукції, мінімізація
ризиків, гарантії, технічна підтримка і продуктивна комунікація зі споживачем. При
цьому все, що робиться, всі удосконалення та інновації мають бути
клієнтоорієнтованими.
Для належного виконання поставлених завдань запрошуємо
відвідати курс підвищення кваліфікації «Все
про алергени: вимоги вітчизняного законодавства та міжнародних стандартів +
План управління алергенами» від топових експертів журналу Наталії
Олексієнко, Альони Васюти та Світлани Березової, що відбудеться 24–25 листопада. Долучайтесь до
обговорення, надсилайте запитання до спікерів на e-mail редакції:
yakist@techmedia.com.ua та беріть участь у розгляді порушених проблем.
Також нагадуємо, що передплата на 2023 триває, і щиро сподіваємось
на подальшу співпрацю, адже «Управлінням якістю» – ваш відданий помічник у
вирішенні складних виробничих ситуацій, що потребують поради фахівців різних
галузей. Залишайтеся з нами, продовжуючи передплату на улюблений журнал, та
інформуйте про ваші виробничі потреби, надсилаючи запитання на адресу
електронної пошти редакції: yakist@techmedia.com.ua
Основним стимулом для покращення
ситуації у
сфері захисту прав та інтересів споживачів може стати здорова конкуренція
між компаніями, що
виробляють та реалізують продукцію, бо
вони найбільше зацікавлені в її високій якості. Тож будьмо відповідальними, чесними у конкурентній
боротьбі та щирими у прагненні задовольнити потреби споживача, захистити його
права і підтримати у цей нелегкий час!
Об’єднаймо зусилля і здобуваймо перемогу разом!