Бізнес-зустріч «Напої України 2023»: воєнні реалії галузі

9 лютого в Києві відбулася щорічна бізнес-зустріч «Напої України» для виробників напоїв, спеціалістів ритейлу та постачальників технологій і пакування. Під час заходу було розглянуто тенденції світового та вітчизняного ринків напоїв (БАН, пива, соків), досвід успішного створення брендів, а також сучасні технології виробництва, розливу та пакування напоїв.

Зважаючи на виклики сьогодення, зустріч було організовано в безпечному і просторому укритті конференц-холу UBI, де учасники мали можливість не тільки ознайомитися з інноваційними рішеннями у сфері виробництва, розливу та пакування напоїв, а й обговорити з колегами можливі шляхи вирішення завдань, продиктованих новими воєнними, економічними та соціальними реаліями.

У межах першої сесії свої доповіді представили компанії Pro Consulting, «Есаром Юкрейн», АB InBev Efes, «Кронес Україна», PET Technologies, «Хімлаборреактив» і «Беверлі Вудс».

Під час другої сесії досвідом виживання, роботи й розвитку в період воєнного стану поділилися представники броварні «Пивна Легенда» (м. Харків), компаній Carlsberg Ukraine, «Еконтроль» і Kombucha Generation (ТМ Probygen).

Традиційно в рамках заходу пройшла внутрішня виставка, де свої рішення та послуги представили компанії: «Ітак», «Флагман», «Беверлі Вудс», «Есаром Юкрейн», «Хімлаборреактив», «Чумаки в Китаї», Ecosoft , «Екомерц» і «ТЕХ МЕДІА ГРУП».

Також відбулася презентація вин і коньяків від бренду AZNAURI.

Загалом цьогоріч галузеву бізнес-зустріч «Напої України» відвідали близько 130 спеціалістів, серед яких: керівники підприємств з виробництва пива та безалкогольних напоїв, директори з розвитку, начальники відділів закупівель, директори з маркетингу, директори з якості, технічні директори та начальники виробництва, фахівці ритейлу, постачальники технологій, обладнання й упаковки. Організатор заходу – компанія Marko Pack.

Відео трансляції зустрічі можна переглянути тут

Про смаки не сперечаються

*За аналітичними даними від «Есаром Юкрейн»

Ринок напоїв України-2023: ключові перспективи та фактори впливу

  1. Прогнозовано, що 2023-й не стане роком різкого відновлення.
  2. Зберігатиметься тенденція до загального звуження асортименту продукції.
  3. Концентрація виробництва відбуватиметься й надалі у центральних та західних регіонах нашої держави.
  4. Відбуватиметься зростання цін у межах споживчої інфляції, однак для збереження конкурентоздатності на вітчизняному ринку та пошуку балансу між вартістю та купівельною спроможністю потенційних споживачів підприємствам слід продовжувати пошук шляхів зменшення виробничих витрат.

І про позитивні тенденції! 😊

  1. Щодалі зростає попит на крафтове пиво

    Пивоварні, які попри складні умова залишилися працювати в Україні, розвиваються та розширюють мережі фірмових магазинів, також з кеговим пивом впевнено просуваються у вітчизняні продуктові мережі.
  2. Зростають онлайн-продажі напоїв

    Збереження тенденції стабільного зростання онлайн-продажів напоїв як на вітчизняному, так і на світовому ринках прогнозують щонайменше до 2025 року.
  3. Відбувається зростання попиту на безалкогольну продукцію

    Вітчизняний споживач тяжіє до безалкогольного пива, зріс попит на мінеральні води, що не в останню чергу продиктовано воєнними реаліями.
  4. Спостерігається значна популяризація українського пива за кордоном

    Помітно зросла присутність вітчизняного пива на закордонних ринках.

Марина Бурдейна, шеф-редактор «Управління якістю» за матеріалами бізнес-зустрічі «Напої України 2023»