Порядок і послідовність є найважливішими з великих обдарувань для того, щоб добре управляти.
Оноре Мірабо
Нові
реалії сьогодення, стрімкий розвиток промисловості й модернізація виробничих
процесів передбачають застосування нових методів управління. З огляду на
потребу у пришвидшенні темпів, підвищенні рівнів і постійному покращенні
особливого значення набуває автоматизація процесів, у тому числі й
управлінських.
Багато
компаній сьогодні приймають рішення на користь автоматизації, оскільки завдяки
машинному прагматизму можна прискорити досягнення стратегічних цілей, значно
підвищити ефективність процесів, уникнути втрат, пов’язаних з людськими
помилками. Однак, попри такі переконливі переваги, впровадження
автоматизованого керування має певні нюанси, з якими варто ознайомитись до
прийняття кардинального рішення. Тож скористайтеся досвідом експертів «Управління якістю» і розпочніть
вивчати це питання просто зараз.
Також нагадуємо, що осінній сезон навчання у розпалі, розглянуто чимало цікавих тем, а ще більше – попереду.
Запрошуємо всіх охочих на вебтренінг «Підприємство VS скарга споживача: кейси управління рекламаціями», запланований на 23 листопада, під час якого докладно будуть проаналізовані новації Закону «Про захист прав споживачів», надані рекомендації з удосконалення системи розгляду скарг у межах наявної системи менеджменту та поради, як уникнути помилок у роботі з рекламаціями.
Пам’ятайте, що порядок і послідовність є важливими
компонентами ефективного управління. Тож перш ніж впроваджувати нові методи,
процеси, системи, впорядкуймо думки, обґрунтуймо економічну доцільність і залишаймось
послідовними у реалізації прийнятих рішень.