Належне інформування споживача – це відповідальність
бізнесу і піклування про клієнта. Це своєрідний лакмусовий
папірець для операторів ринку харчових продуктів – наскільки готові вони працювати чесно і відкрито, у межах добросовісної конкуренції.
Вимоги,
що впроваджуються
Законом України«Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів»,
– це потужний механізм в руках як виробників, так і споживачів. Тож вивчаймо норми, будьмо сумлінними й поважаймо людей,
для яких призначений результат нашої праці.
«Управління якістю» – ваш незмінний
помічник у вирішенні виробничих проблем та опановуванні нових знань. У
липневому випуску для вас підготовлено огляд питань, пов’язаних з особливостями
маркування й інформування споживачів. Сподіваємося, ви знайдете відповіді, яких
давно шукали.
Якщо ж так станеться, що залишиться якийсь сумнів, рекомендуємо відвідати вебінтенсив «Маркування харчової продукції: чинні вимоги + спірні питання», запланований на 23 липня. Запрошуємо всіх охочих долучитись до спільноти однодумців, взяти участь у розгляді колізій і поставити запитання спікеру в прямому ефірі. З нетерпінням чекаємо на зустріч з вами!
Так історично склалось, що ми не шукаємо легких шляхів.
Та й реалії сьогодення ставлять нас в умови, коли важливо бути стратегом і
чесним у боротьбі за першість. Тому, хоч розрекламований і вдало описаний
продукт продається краще, не прагніть вплинути на
рішення споживача щодо придбання продукції за межами правового поля.
Наближаймо перемогу сумлінною працею і будьмо й надалі разом!